piątek, 6 sierpnia 2010

Witamy Was w jednym z nielicznych deszczowych dni tych wakacji ;)
Co prawda.deszcz zlapal nas juz w drodze do kina ,wiec mozna uznac,że nie przeszkodzil nam w planach.Bardzo nam milo ze podobaja wam sie nasze wlosy,chociaz czasem mamy wrazenie ze myslicie ze jestesmy jedna osoba ;) Przypominamy;jest nas 2;Sylwia i Milena.I oczywiscie Magda ,ktora dalej relaksuje sie na wakacjach.
A wy jak rozpoczelscie weekend? :)


Sylwia- /buty -zwykly sklep /sweterek-TOPSHOP /torebka-allegro/spodenki-New Look/
Milena- /koszula - atmosphere / buty-deichmann /spodnie - DenimCo. /torba - H&M/

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam te bluzki co ma na sobie Milena albo Magda xD tzn ta niebieska :P

    Nie moge sie polapac ktora to ktora :)

    W kazdym badz razie - jak u mnie lalo to cieszylam sie ze jestem w domu i fajnie sie patrzylo jak inni na ulicy mokna :D

    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ze chociaz podpisalas sie "S." to wiem kto pisal xD :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for the nice comment ;)
    Your outfits are great too,
    especially the outfit in the 3rd picture.

    OdpowiedzUsuń
  4. A, to się zdarza! ;)
    BTW macie cudowne włosy, NIE ścinajcie ich - lecę na długowłose brunetki, a czym więcej, tym lepiej!
    Podobuje mnie się Milenowy zestaw, Sylwii ukradłabym torebkę.
    Est

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne dlugie włosy ! *-* niebieskie polaczenie bardziej przypadlo mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie stylizacje sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to ze jestescie taakie kobiece! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam strasznie podobną torbę co Milena. :) I strasznie podoba mi się sweterek Sylwii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten zestaw z niebieska kosuzlka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawy.. a jeśli chodzi o rozpoczęcie weekendu to .... właściwie straciłam poczucie czasu.. tak to jest na wakacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Was dziewczęta, dziękuję za komentarz, nice blog, także obserwuję :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardziej podoba mi się wersja Sylwii, bardziej wakacyjna :). chociaż Milena i biały z brązem też świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zestawy, świetne ta bluzka, co ma Sylwia;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej dziewczyny dzięki za komentarz, u mnie nowy outfit więc zapraszam :)
    ładne macie torebki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja się jakoś nie doczytałam skąd jest pasek :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką samą bluzeczkę jak ta niebieska, tyle, że moja jest czarna :). Ogólnie bardzo fajne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie fajnie wyglądacie i macie piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń