czwartek, 2 września 2010

11 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się ta szara sukienka i szary sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw ze zdjęcia numer dwa - boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przedostatnia tunika jest naprawde piekna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się ten szal w panterkę i czarna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna czarna bluzka! <3 niestety, mam mundurek..

    OdpowiedzUsuń
  6. tunika z trzeciego zdjęcia bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się czarna bluzeczka z falbanka przy dekoldzie jak i ta szara tunika z falbanka wzdłuż :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś wkręcona ;)
    więcej na http://mademoiselle-joana.blogspot.com/2010/09/aukcja-i-wkrecona.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zestawy, ale najbardziej podoba mi się czwórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielonkawa (przynajmniej na moim ekranie ;p) tunika z falbanką wymiata! I do tego tan szal w cętki, zakochałam się :)

    PS Proszę, napisz mi jaki ona na naprawdę kolor!

    OdpowiedzUsuń